fredag 7 oktober 2011

Den blåa planetens framtid måste skapas nu innan det är för sent






Hej läsare denna blogg skapades för att försöka skapa en bättre värld för oss människor.
Först måste vi som jag ser det skaffa oss bättre nationalekonomiska teorier, när vi har full sysselsättning och en fungerande ekonomi så kan vi lösa dom andra problemen i samhället.

Jag kommer därför att börja skriva om nationalekonomi på bloggen.
Vi kan lösa dom ekonomiska problemen om vi bara förstår hur ekonomin fungerar.
Jag kommer att presentera en ny nationalekonomisk modell som kan vara lösningen på våra ständigt återkommande ekonomiska kriser.

Jag har inga politiska ambitioner och jag tänker inte förespråka någon politisk åsikt här; politiken ska avgöras i riksdagsval, inte av mig.


Ekvationsteorin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar